Martin Lehmden

Bakalářská práce

Převod deskové hry do rozšířené reality v enginu Unity

Transforming a Board Game into Augmented Reality Using the Unity Engine
Anotace:
Cieľom tejto bakalárskej práce je popísať vytvorenie aplikácie, ktorá dokáže zoskenovať aktuálnu pozíciu šachovej plochy pomocou mobilnej kamery a previesť ju do virtuálneho prostredia aplikácie. V teoretickej časti sa rozoberá augmentovaná realita, jej história a rôzne nástroje na prácu s augmentovanou realitou v engine Unity. V praktickej časti je podrobne opísaný proces tvorby aplikácie pomocou …více
Abstract:
This bachelor's thesis is to describe the creation of an application that can scan the current state of a chess board using a mobile camera and transfer it to the virtual environment of the application. The theoretical part discusses augmented reality, its history and various tools for working with augmented reality in the Unity engine. In the practical part, the process of creating an application …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Lehmden, Martin. Převod deskové hry do rozšířené reality v enginu Unity. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Softwarové inženýrství / Softwarové inženýrství

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.