Bc. Martina Bukovjanová

Diplomová práce

Vybrané nástroje komunikačního mixu značky Pedro

Selected Tools of Promotional Mix of the Brand Pedro
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza vybraných nástrojů marketingové komunikace značky Pedro, a to osobního prodeje a podpory prodeje. Jejím smyslem je zhodnotit současné marketingové komunikace a přispět vlastními náměty k jejímu zdokonalení. Práce obsahuje teoretickou část, která se obecně zabývá komunikačním mixem, jeho nástroji a corporate designem. Pozornost je dána také kapitolám věnujícím se …více
Abstract:
The subject of this thesis is the analysis of selected tools of promotional mix of Pedro brand, particularly personal selling and sales promotion. Its main goal is to critically evaluate current marketing communication and contribute to its improvement with my own suggestions. The thesis contains the theoretical part, which deals generally with promotional mix, its tools and corporate design. Attention …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bukovjanová, Martina. Vybrané nástroje komunikačního mixu značky Pedro. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace