Vybrané nástroje komunikačního mixu značky Pedro – Bc. Martina Bukovjanová
Bc. Martina Bukovjanová
Master's thesis
Vybrané nástroje komunikačního mixu značky Pedro
Selected Tools of Promotional Mix of the Brand Pedro
Abstract:
Předmětem diplomové práce je analýza vybraných nástrojů marketingové komunikace značky Pedro, a to osobního prodeje a podpory prodeje. Jejím smyslem je zhodnotit současné marketingové komunikace a přispět vlastními náměty k jejímu zdokonalení. Práce obsahuje teoretickou část, která se obecně zabývá komunikačním mixem, jeho nástroji a corporate designem. Pozornost je dána také kapitolám věnujícím se …moreAbstract:
The subject of this thesis is the analysis of selected tools of promotional mix of Pedro brand, particularly personal selling and sales promotion. Its main goal is to critically evaluate current marketing communication and contribute to its improvement with my own suggestions. The thesis contains the theoretical part, which deals generally with promotional mix, its tools and corporate design. Attention …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BUKOVJANOVÁ, Martina. \textit{Vybrané nástroje komunikačního mixu značky Pedro}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Available from: https://theses.cz/id/gjbse6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bukovjanová, Martina. Vybrané nástroje komunikačního mixu značky Pedro. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza současných in-store aktivit globální značky se sportovními potřebami
Natálie Havlíčková -
Komunikace zdravého životního stylu
Jana Konečná -
Komunikace zdravého životního stylu
Kateřina Beranová -
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
Róbert Motúz -
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Monika Kopečná -
Podpora prodeje na internetu
Martin Soldán -
Hudba jako nástroj prodeje
Milada Weisová -
Hodnocení kvality poskytovaných služeb pomocí metody Mystery Shopping
Tim Poláš