Vybrané nástroje komunikačního mixu značky Pedro – Bc. Martina Bukovjanová
Bc. Martina Bukovjanová
Diplomová práce
Vybrané nástroje komunikačního mixu značky Pedro
Selected Tools of Promotional Mix of the Brand Pedro
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza vybraných nástrojů marketingové komunikace značky Pedro, a to osobního prodeje a podpory prodeje. Jejím smyslem je zhodnotit současné marketingové komunikace a přispět vlastními náměty k jejímu zdokonalení. Práce obsahuje teoretickou část, která se obecně zabývá komunikačním mixem, jeho nástroji a corporate designem. Pozornost je dána také kapitolám věnujícím se …víceAbstract:
The subject of this thesis is the analysis of selected tools of promotional mix of Pedro brand, particularly personal selling and sales promotion. Its main goal is to critically evaluate current marketing communication and contribute to its improvement with my own suggestions. The thesis contains the theoretical part, which deals generally with promotional mix, its tools and corporate design. Attention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bukovjanová, Martina. Vybrané nástroje komunikačního mixu značky Pedro. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza současných in-store aktivit globální značky se sportovními potřebami
Natálie Havlíčková -
Komunikace zdravého životního stylu
Jana Konečná -
Komunikace zdravého životního stylu
Kateřina Beranová -
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
Róbert Motúz -
Projekt zlepšení služeb a marketingové komunikace vybrané firmy
Jitka Kovandová -
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Monika Kopečná -
Podpora prodeje na internetu
Martin Soldán -
Hudba jako nástroj prodeje
Milada Weisová