Projektivní metody při diagnostice agresivity u dětí mladšího školního věku – Barbora PRŮŠOVÁ
Barbora PRŮŠOVÁ
Bakalářská práce
Projektivní metody při diagnostice agresivity u dětí mladšího školního věku
Projective methods in the diagnosis of aggressiveness a children at the primary school age
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá diagnostikou agresivity u dětí v mladším školním věku. Snaží se přijít na to, zdali jsou vybrané projektivní metody schopny prokázat agresi u problémových dětí. Teoretická část práce zpracovává nejdůležitější poznatky týkající se agresivity, mladšího školního věku a projektivních metod. V textu jsou uvedeny některé přehledové studie, které byly k tomuto tématu vydány …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with diagnosis of aggressiveness among children in middle childhood. The aim of the thesis is to discover possibilities of projective methods to prove aggression by troubled children. The theoretical part contains the most important findings about the aggressiveness, the middle childhood and the projective methods. It also includes some of digest studies which are connected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Václav Holeček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PRŮŠOVÁ, Barbora. Projektivní metody při diagnostice agresivity u dětí mladšího školního věku. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Psychologie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Dítě a rozvod (rozchod) rodičů a jeho dopad v dětské literatuře pro mladší a střední školní věk
Gabriela SEHNALÍKOVÁ -
Autorská kniha Příběh vlny
Veronika JANKOVÁ -
Důvěra jako aspekt pedagogického vztahu mezi vychovatelem školní družiny a dítětem mladšího školního věku
Petra HŮRKOVÁ -
Projektivní technika Nedokončené věty u dětí mladšího školního věku
Nikol BUIGLOVÁ -
Projektivní technika Nedokončené věty u dětí předškolního věku
Adéla SKŘIVÁNKOVÁ -
Nedokončené věty: využití projektivní techniky u dětí předškolního věku
Eva SKOVAJSOVÁ -
Ověření projektivní psychologické techniky nedokončené věty u dětí ve věku 8 - 9 let v regionu Opavska
Martin David -
Projektivní technika Nedokončené věty u dětí s dětskou mozkovou obrnou
Julie Wittmannová