Projektivní metody při diagnostice agresivity u dětí mladšího školního věku – Barbora PRŮŠOVÁ
Barbora PRŮŠOVÁ
Bachelor's thesis
Projektivní metody při diagnostice agresivity u dětí mladšího školního věku
Projective methods in the diagnosis of aggressiveness a children at the primary school age
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá diagnostikou agresivity u dětí v mladším školním věku. Snaží se přijít na to, zdali jsou vybrané projektivní metody schopny prokázat agresi u problémových dětí. Teoretická část práce zpracovává nejdůležitější poznatky týkající se agresivity, mladšího školního věku a projektivních metod. V textu jsou uvedeny některé přehledové studie, které byly k tomuto tématu vydány …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with diagnosis of aggressiveness among children in middle childhood. The aim of the thesis is to discover possibilities of projective methods to prove aggression by troubled children. The theoretical part contains the most important findings about the aggressiveness, the middle childhood and the projective methods. It also includes some of digest studies which are connected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Václav Holeček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PRŮŠOVÁ, Barbora. \textit{Projektivní metody při diagnostice agresivity u dětí mladšího školního věku}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2015. Available from: https://theses.cz/id/gje9v2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PRŮŠOVÁ, Barbora. Projektivní metody při diagnostice agresivity u dětí mladšího školního věku. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Psychology in Education
Theses on a related topic
-
Dítě a rozvod (rozchod) rodičů a jeho dopad v dětské literatuře pro mladší a střední školní věk
Gabriela SEHNALÍKOVÁ -
Autorská kniha Příběh vlny
Veronika JANKOVÁ -
Důvěra jako aspekt pedagogického vztahu mezi vychovatelem školní družiny a dítětem mladšího školního věku
Petra HŮRKOVÁ -
Projektivní technika Nedokončené věty u dětí mladšího školního věku
Nikol BUIGLOVÁ -
Projektivní technika Nedokončené věty u dětí předškolního věku
Adéla SKŘIVÁNKOVÁ -
Nedokončené věty: využití projektivní techniky u dětí předškolního věku
Eva SKOVAJSOVÁ -
Ověření projektivní psychologické techniky nedokončené věty u dětí ve věku 8 - 9 let v regionu Opavska
Martin David -
Projektivní technika Nedokončené věty u dětí s dětskou mozkovou obrnou
Julie Wittmannová