Komunikační podpora při uvádění nových modelů ŠKODA na slovenský trh – Tomáš Mejstřík
Tomáš Mejstřík
Bakalářská práce
Komunikační podpora při uvádění nových modelů ŠKODA na slovenský trh
Promotion during launching new model ŠKODA onto Slovak market
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje marketingovou komunikaci při uvádění nového modelu ŠKODA na slovenský trh.V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy spojené s marketingovou komunikací, životním cyklem výrobku a marketingovými nástroji. V praktické části je představena společnost ŠKODA AUTO Slovensko a model ŠKODA Fabia, jehož se komunikace při uvedení na trh týkala. Dále praktická část popisuje proces …víceAbstract:
This bachalor thesis analyzes promotion activities during launching new model ŠKODA onto Slovak market.Theoretical part explains basic concepts connected with promotion, product life cycle and marketing instruments.In practical part there is the company ŠKODA AUTO Slovakia and the model Fabia introduced. Furthermore, the practical part describes the proces of preparation, implementation and evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
PR – součást komunikační kampaně při zaváděcí kampani produktu na trh
Jana Bezačínská -
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Komunikační nástroje VŠFS k oslovování veřejnosti
Veronika Charousová -
Online marketingové nástroje při zvyšování povědomí obchodu se značkovým oblečením
Cristina Marešová -
Uvedení nového výrobku na trh
Marie Pospíšilová -
Plán uvedení nového výrobku na Český trh
Jakub Krása
Název
Vložil
Vloženo
Práva