Nákupní chování spotřebitelů v oblasti módy – Natálie Šemberová
Natálie Šemberová
Bachelor's thesis
Nákupní chování spotřebitelů v oblasti módy
Consumer purchasing behaviour in fashion
Anotácia:
Teoretická část této bakalářské práce je věnována jednotlivým odvětvím módy, jako je haute couture, ready to wear, prémiové značky, fast fashion a slow fashion, a dále je více zaměřena na udržitelnou módu jako aktuální trend módního průmyslu. Kromě toho se zabývá marketingovým mixem a rozdíly v jednotlivých kategoriích. Důležitou součástí bakalářské práce je i praktická část, tedy dotazníkový výzkum …viacAbstract:
The theoretical part of this bachelor's thesis is devoted to individual fashion sectors, such as haute couture, ready-to-wear, premium brands, fast fashion and slow fashion, and is further focused on sustainable fashion as a current trend in the fashion industry. In addition, it deals with the marketing mix and differences in individual categories. An important part of the bachelor thesis is also the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90865
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2023
- Vedúci: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90865
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Service Marketing Mix in Chosen Company
Veronika Beskydiarová -
Comparison of marketing in India and Czechia
Rohith Infant Felix Arputharaj -
Evaluation of Marketing Mix in a selected company
Jan Langmaier -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Marketing mix evaluation in a market oriented company for a specific brand
Šárka Hroníčková -
Podcasting as a new part of marketing communication mix in the Czech Republic and Germany
David Smékal