Americké prezidentské volby v roce 2016: Analýza negativních volebních spotů – Natálie MOTYKOVÁ
Natálie MOTYKOVÁ
Bakalářská práce
Americké prezidentské volby v roce 2016: Analýza negativních volebních spotů
United States Presidential Election 2016: Analysis of Negative Campaign Advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou negativních volebních spotů, jež byly použity během amerických prezidentských voleb v roce 2016. Zaměřuje se na volební spoty dvou hlavních kandidátů, a to Hillary Clintonové a Donalda Trumpa. Hlavním cílem je zjistit, jakými prvky se negativní volební spoty vyznačovaly a co přesně kandidáti na svém oponentovi kritizovali. Předmětem práce je rovněž popsat, jak …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the problematics of negative spots which were used during the US presidential election in 2016. This work is focused on elections spots of two main candidates Hillary Clinton and Donald Trump. The main aim is to find out major elements of these negative spots and what exactly both candidates criticize about each other. Major topics of spots are discussed and analyzed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MOTYKOVÁ, Natálie. Americké prezidentské volby v roce 2016: Analýza negativních volebních spotů. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie a evropská studia
Práce na příbuzné téma
-
Americké prezidentské volby 2020 pohledem vybraných českých online médií
Kateřina PROKEŠOVÁ -
Donald Trump a americké prezidentské volby - srovnání kampaní z let 2016 a 2020 na základě analýzy negativní kampaně se zvláštním zřetelem na Twitter
Tomáš KONOPÁSEK -
Vliv ekonomické situace kyvadlových států na prezidentské volby v USA
Barbora Tachezyová -
Americké prezidentské volby 2012 v nových médiích - Studie politického marketingu
Adéla Hořínková -
Americké prezidentské volby 2008 - vítězství politického marketingu?
Michal Pašek -
Americké prezidentské volby v USA 2016
Aneta SEDLÁČKOVÁ -
Americké prezidentské volby 2016
Aneta SEDLÁČKOVÁ -
Prezidentské volby v USA: analýza financování prezidentských voleb s ohledem na volby v roce 2008
Lenka Hrochová
Název
Vložil
Vloženo
Práva