Sociální média v marketingu cestovního ruchu – Simona Koleková
Simona Koleková
Bakalářská práce
Sociální média v marketingu cestovního ruchu
Social Media in Tourism Marketing
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of social media in tourism marketing. The main goal is to analyze the use of social media in tourism marketing and then determine their impact on the target group. The theoretical part is dedicated to the characteristics of marketing, its distribution and the use of social media as a marketing tool in tourism. In the practical part, with the help of quantitative …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou sociálnych médií v marketingu cestovného ruchu. Hlavným cieľom je analyzovať využitie sociálnych médií v marketingu cestovného ruchu a následne určiť ich vplyv na cieľovú skupinu. Teoretická časť je venovaná charakteristike marketingu, jeho rozdeleniu a využívaniu sociálnych médií ako marketingového nástroja v cestovnom ruchu. V praktickej časti došlo za pomoci …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB14237
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
- Vedoucí: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
- Oponent: RNDr. Mgr. Tomáš Burda, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 6. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv vládnych transferov a vplyv dôvery vo vládu na priebeh pandémie COVID -19 –prípad krajin V4.
Miroslava Božiková -
Vplyv obalu baleného piva na preferencie spotrebiteľa a vplyv obalového materiálu na konzumné preferencie spotrebiteľov
Richard Bernát -
Vplyv pandémie COVID-19 na primárne vzdelávanie v Košickom kraji
Kmecová Kmecová -
Vplyv vykonávaného povolania na vznik nadváhy a obezity
Eva Janíková -
SEVESO podniky a ich vplyv na okolité prostredie
Miroslav Ďurdík -
Podnikateľské prostredie a jeho vplyv na tvorbu a výber marketingových stratégií
Sebastián Pavelka -
Vplyv opakovanej cesty na hodnotu času
Patrik Šuster -
Vplyv sentimentu na likviditu trhu
Michal Marčišin
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
2. 6. 2023
Kohout, J.
2. 6. 2023