Využití pohádky na druhém stupni základní školy – Kateřina Grubnerová
Kateřina Grubnerová
Diplomová práce
Využití pohádky na druhém stupni základní školy
Usage of fairytales on elementary school
Anotace:
Diplomová práce se soustřední na využití pohádky na druhém stupni základní školy. Vymezuje pohádku jako literární žánr, zabývá se genezí pohádky a následně se zaměřuje především na českou autorskou pohádku, jelikož právě tento typ pohádky je využit v praktické části. Popisuje motiv smrti v pohádce, který je neobvyklý. Následně definuje psychologický význam pohádky a její významné funkce, které zastává …víceAbstract:
The thesis focuses on the utilisation of a fairy tale at secondary schools. It defines the fairy tale as a literary genre, deals with the genesis of the fairy tale and concentrates mostly on the Czech original fairy tale since they were used in the practical part. It describes the motive of death in the fairy tale due to its unusuality. Consequently, it defines the psychological impact of fairy tales …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6201
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2020
- Vedoucí: Mgr. Petra Bubeníčková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Kateřina Kubanová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - občanská nauka, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - český jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Můj svět Pokémonů : Umělecko-pedagogický projekt autorské knihy s tvůrcem s poruchami autistického spektra
Kamila Hrbková -
Subjectivity in Hunter S. Thompson's Political Journalism
Zdeněk Butula -
Ergoterapie u dětí s poruchou autistického spektra s využitím prvků senzorické integrace
Nikola NOVÁKOVÁ -
Regency Era culture versus Modern Indian culture: A Study through Jane Austen’s Pride and Prejudice and Persuasion and Uzma Jalaluddin’s Ayesha at Last
Sukriti Gautam -
Práce s literárním dílem ve tvořivých činnostech na 1. stupni ZŠ
Kristýna Marečková -
Metody a možnosti práce s literárním textem u dětí předškolního a mladšího školního věku
Tereza Černá -
Motivy smrti ve staropolském dialogu Rozmowa mistrza Polikarpa ze Śmiercią a husitském Rozmlouvání člověka se Smrtí
Monika Hornová -
Personifikace smrti v díle Stefana della Belly
Ondrová Ondrová
Název
Vložil
Vloženo
Práva