Jan Plajner
Master's thesis
Communication Strategy of Kenvelo
Communication Strategy of Kenvelo
Abstract:
Diplomová práce je věnována problematice komunikační strategie v módním průmyslu s aplikací na jednoho z největších maloobchodních prodejců oděvů, společnost Kenvelo. Oděvní průmysl je stejně jako potravinářský, dopravní nebo komunikačním průmyslem neodmyslitelnou součástí našeho života. Z pohledu marketingu se také jedná o jedno z nejsložitějších a nejméně předvídatelných odvětví, protože je ovlivňováno …moreAbstract:
This thesis is dedicated to the problem of communication strategy in the fashion business with application on one of the fashion retailers, Kenvelo. Clothing business, or as we will refer here fashion business is together with food, transportation and communication businesses one of the most natural and essential parts of our lives. Nonetheless, fashion business is one of the most challenging and unpredictable …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23722
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2011
- Supervisor: Miroslav Karlíček
- Reader: Zuzana Chytková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23722
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
Optimalizace marketingové komunikace na základě segmentace trhu vybrané firmy
Jakub Khun -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu seniorů
Marie Týrová -
Marketingová komunikace v sektoru videoher
Radek Mařík -
Marketingová komunikace v oblasti dětské zábavy
Barbora Ladrová -
Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti
Martin Holata -
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Dita Kamírová -
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Stanislav Cába -
Návrh marketingové strategie a segmentace mezinárodní studentské organizace AIESEC pro cílovou skupinu studentů
Veronika Losová