Marketingová komunikace v sektoru videoher – Bc. Radek Mařík
Bc. Radek Mařík
Diplomová práce
Marketingová komunikace v sektoru videoher
Marketing Communications in the Video Game Industry
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve specifické oblasti zábavního průmyslu, jímž je sektor videoher. V textu jsou nejprve přiblíženy pojmy vztahující se k marketingu, segmentaci trhu, marketingové komunikaci a jejím novým trendům. Značný prostor je zde věnován tématice videoher a jejich historického vývoje. Podrobně jsou též charakterizovány konkrétní herní platformy a žánry …víceAbstract:
This diploma thesis deals with analysis of marketing communications in a specific area of the entertainment industry, which is the video game industry. In the text there are firstly explained some key terms related to marketing, market segmentation, marketing communications and its new trends. Considerable space is devoted to the topic of video games and their historical development. Specific game …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/humv6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.
Vojtěch Štembera