Analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele – Jakub Němčík
Jakub Němčík
Bachelor's thesis
Analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele
Analysis of the Influence of Advertising Campaigns Supporting Purchase of Domestic Food on Consumer Behavior
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele. Teoretická část je zaměřena na spotřebitele, jeho nákupní chování a faktory které rozhodnutí ovlivňují. Dále byla definována reklama a reklamní kampaně a její kritéria pro zpracování a hodnocení, které byly využity při zpracování praktické části bakalářské práce. V praktické …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on Analysis of the Influence of Advertising Campaigns Supporting Purchase of Domestic Food on Consumer Behavior. Theoretical part is focused on consumer, his shopping behavior and factors that influence shopping decision. Next was defined advertisment and advertising campaigns and its key points for processing and evaluation, which were used during processing practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NĚMČÍK, Jakub. \textit{Analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/gk0cyl/.
Jak správně citovat práci
Němčík, Jakub. Analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Vliv reklamních kampaní na nákupní chování spotřebitele
Marek Putna -
Odraz historické reklamní kampaně v současnosti
Kateřina Gabrielová -
Strategické a detailní plánování reklamní kampaně v podmínkách společnosti AGROFERT HOLDING
Lenka Linhartová -
Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu
Aneta KAISEROVÁ -
Gamifikace a nákupní záměr
Fortesa Haziri -
Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu
Aneta KAISEROVÁ -
Klamavá reklama a minimální standardy kvality
Zuzana Hrazděrová -
Reklama a postoje spotřebitelů
Kristýna Timková