Význam edukace a komunikace u seniorské populace. – Kamila BOLECHOVÁ
Kamila BOLECHOVÁ
Diplomová práce
Význam edukace a komunikace u seniorské populace.
The importance of education and communication in the elderly population.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá inovační metodou výuky. Výuky ve formě přednášek, tvorbě edukačních materiálů a her na téma nejen zdravého stravování seniorů. Práce se dělí na šest hlavních kapitol. První kapitola nás seznámí s profilem absolventa oboru Diplomovaný nutriční terapeut, dále s průběhem odborné praxe nutričních terapeutů a učebním plánem. Další část teoretické práce se věnuje pedagogické komunikaci …víceAbstract:
The thesis deals with the innovative method of education. The tuitions are presented in form of lectures, creation of educative materials and games based on the topic healthy nutrition not only for elderly people. The thesis is divided into six main chapters. The first chapter deals with the profile of a certified nutritional therapist graduate, further on with ongoing of practical training of nutritional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zveřejnit od: 8. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Kovářů
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOLECHOVÁ, Kamila. Význam edukace a komunikace u seniorské populace.. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Profesní připravenost studentů v oborech Nutriční asistent (SOŠZ), Diplomovaný nutriční terapeut (VOŠZ), Nutriční terapeut (VŠ).
Petra ŠTROBLOVÁ -
Verbální komunikace mezi učitelem a žákem s odlišným mateřským jazykem v běžné třídě české školy
Julie Fiedlerová -
Analýza komunikace mezi pedagogem a žákem s poruchami učení
Drahomíra Hrachovinová -
Zásady efektivní pedagogické komunikace pro praxi
Gabriela STRAKOVÁ -
Způsob komunikace mezi učitelem a žákem na českých a polských základních školách
Lucie Hauserová -
Pedagogická komunikace a interakce v rámci praxí studentů
Veronika Dopitová -
Efektivita a inovace praktického výcviku žáků na SOU se zaměřením na obsluhu
Ivana HAŠOVÁ -
Aktivizační výukové metody v tematickém okruhu Člověk a jeho zdraví se zaměřením na zdravou výživu
Michala PROCHÁZKOVÁ