Komunikačná stratégia udržateľnosti v spoločnosti Bosch – Miriama Šimurková
Miriama Šimurková
Bakalářská práce
Komunikačná stratégia udržateľnosti v spoločnosti Bosch
Komunikačná stratégia udržateľnosti v spoločnosti Bosch
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií udržitelnosti ve společnosti Bosch v České republice a na Slovensku. Cílem práce je navrhnout přizpůsobení strategie interní a externí komunikace společnosti s důrazem na udržitelnost, které povede k lepšímu povědomí a pochopení tohoto tématu mezi zaměstnanci a generací Z. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou korporátní komunikace, rozdělením …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the sustainability communication strategy at Bosch in the Czech Republic and Slovakia. The aim of the thesis is to propose adjustments to the internal and external corporate communication strategy with an emphasis on sustainability that will lead to improved brand awareness and understanding of this topic among employees and Generation Z. The theoretical part deals with …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá komunikačnou stratégiou udržateľnosti v spoločnosti Bosch v Česku a na Slovensku. Cieľom práce je návrh prispôsobenia internej a externej korporátnej komunikačnej stratégie s dôrazom na udržateľnosť, ktoré povedú k lepšiemu povedomiu a porozumeniu tejto témy medzi zamestnancami a generáciou Z. Teoretická časť práce sa venuje charakteristike korporátnej komunikácie, …víceKlíčová slova
Komunikační strategie Korporátni komunikace Povědomí o značce Udržitelnost Bosch Česká republika Bosch Slovensko generace Z
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92399
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Iva Štraitová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92399
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
New types of media and its influence on the corporate communication.
Michala Žitná -
New types of media and its influence on the corporate communication
Ntaniela Zafeiri