Miriama Šimurková

Bachelor's thesis

Komunikačná stratégia udržateľnosti v spoločnosti Bosch

Komunikačná stratégia udržateľnosti v spoločnosti Bosch
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií udržitelnosti ve společnosti Bosch v České republice a na Slovensku. Cílem práce je navrhnout přizpůsobení strategie interní a externí komunikace společnosti s důrazem na udržitelnost, které povede k lepšímu povědomí a pochopení tohoto tématu mezi zaměstnanci a generací Z. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou korporátní komunikace, rozdělením …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the sustainability communication strategy at Bosch in the Czech Republic and Slovakia. The aim of the thesis is to propose adjustments to the internal and external corporate communication strategy with an emphasis on sustainability that will lead to improved brand awareness and understanding of this topic among employees and Generation Z. The theoretical part deals with …more
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá komunikačnou stratégiou udržateľnosti v spoločnosti Bosch v Česku a na Slovensku. Cieľom práce je návrh prispôsobenia internej a externej korporátnej komunikačnej stratégie s dôrazom na udržateľnosť, ktoré povedú k lepšiemu povedomiu a porozumeniu tejto témy medzi zamestnancami a generáciou Z. Teoretická časť práce sa venuje charakteristike korporátnej komunikácie, …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2024
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Iva Štraitová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92399