Vznik, podoba a marketingové využití přímého sportovního přenosu z MS v OB 2008 – Bc. Jan SKŘIČKA
Bc. Jan SKŘIČKA
Bakalářská práce
Vznik, podoba a marketingové využití přímého sportovního přenosu z MS v OB 2008
Creation, image and marketing capitalization of the Live TV coverage of the 2008 World Orienteering Championships
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat vybraný sportovní přenos z mistrovství světa v orientačním běhu a ukázat, jak provedení takového přenosu může formovat povědomí široké veřejnosti o tomto sportu. Teoretická část této práce se zabývá historickým vývojem sportovních přenosů a ukazuje, jaký dopad měl rozvoj televizních přenosů na podobu některých sportovních odvětví a jaké důsledky plynou z medializace …víceAbstract:
The main of this diploma thesis is analysis of the selected sports broadcast from the 2008 World Orienteering Championship and to present, how technical performance of such broadcast may influence the notion of the sport by general public. The theory part of this thesis describes historical development of TV broadcasting of sport events and illustrates what the impacts of television broadcasts on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Zveřejnit od: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10684
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKŘIČKA, Jan. \textit{Vznik, podoba a marketingové využití přímého sportovního přenosu z MS v OB 2008}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/gkklna/.
Jak správně citovat práci
SKŘIČKA, Jan. Vznik, podoba a marketingové využití přímého sportovního přenosu z MS v OB 2008. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Adam Krutský -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Jiří Šnajdr -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Tamila Tsertsvadze -
Marketingová komunikace pro klub KSBM
Andrea Lokvencová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Barbora Večeřová