Bc. Jan SKŘIČKA

Bachelor's thesis

Vznik, podoba a marketingové využití přímého sportovního přenosu z MS v OB 2008

Creation, image and marketing capitalization of the Live TV coverage of the 2008 World Orienteering Championships
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat vybraný sportovní přenos z mistrovství světa v orientačním běhu a ukázat, jak provedení takového přenosu může formovat povědomí široké veřejnosti o tomto sportu. Teoretická část této práce se zabývá historickým vývojem sportovních přenosů a ukazuje, jaký dopad měl rozvoj televizních přenosů na podobu některých sportovních odvětví a jaké důsledky plynou z medializace …viac
Abstract:
The main of this diploma thesis is analysis of the selected sports broadcast from the 2008 World Orienteering Championship and to present, how technical performance of such broadcast may influence the notion of the sport by general public. The theory part of this thesis describes historical development of TV broadcasting of sport events and illustrates what the impacts of television broadcasts on the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Zverejniť od: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10684

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SKŘIČKA, Jan. Vznik, podoba a marketingové využití přímého sportovního přenosu z MS v OB 2008. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications