Moderní formy marketingové komunikace – Ing. Petr Hlavatý
Ing. Petr Hlavatý
Diplomová práce
Moderní formy marketingové komunikace
Modern Forms of Marketing Communication
Anotace:
V době globalizované a konzumní společnosti je marketing nejen důležitým aspektem úspěšného firemního hospodaření, ale stal se téměř nutností pro přežití společností na plně saturovaném konkurenčním trhu veškerých komodit i služeb. Za uplynulých 30 let prošel marketing překotným vývojem stejně tak jako jeho formy a komunikační kanály. Díky vývoji komunikačních technologií, neustálému zkracování vzdáleností …víceAbstract:
In current times of globalized and consumer society marketing is not only one of the most important facet of company´s succesful economy, but also a necessity for the company´s survival in today fully saturated markets of commodities and services. Over last 30 years marketing has developed intensively as well as its forms and communications channels. Thanks to the development of communications technology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tv1y6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jiří Amler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Brand management z pohledu neuromarketingu
Jana Hrušková -
Case management a jeho využití v sociální práci
Kristýna JISKROVÁ -
Online marketing ve vybraném oboru
Markéta Novotná -
Online marketing ve vybrané společnosti
Petra VRTALOVÁ -
Online Marketing for a New Opening Web Store
Jafar Jafarov -
Vplyv online marketingu na osoby rôznych vekových kategórií
Mária Kováčiková