Ing. Petr Hlavatý

Diplomová práce

Moderní formy marketingové komunikace

Modern Forms of Marketing Communication
Anotace:
V době globalizované a konzumní společnosti je marketing nejen důležitým aspektem úspěšného firemního hospodaření, ale stal se téměř nutností pro přežití společností na plně saturovaném konkurenčním trhu veškerých komodit i služeb. Za uplynulých 30 let prošel marketing překotným vývojem stejně tak jako jeho formy a komunikační kanály. Díky vývoji komunikačních technologií, neustálému zkracování vzdáleností …více
Abstract:
In current times of globalized and consumer society marketing is not only one of the most important facet of company´s succesful economy, but also a necessity for the company´s survival in today fully saturated markets of commodities and services. Over last 30 years marketing has developed intensively as well as its forms and communications channels. Thanks to the development of communications technology …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jiří Amler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance