Ing. Petr Hlavatý
Master's thesis
Moderní formy marketingové komunikace
Modern Forms of Marketing Communication
Abstract:
V době globalizované a konzumní společnosti je marketing nejen důležitým aspektem úspěšného firemního hospodaření, ale stal se téměř nutností pro přežití společností na plně saturovaném konkurenčním trhu veškerých komodit i služeb. Za uplynulých 30 let prošel marketing překotným vývojem stejně tak jako jeho formy a komunikační kanály. Díky vývoji komunikačních technologií, neustálému zkracování vzdáleností …moreAbstract:
In current times of globalized and consumer society marketing is not only one of the most important facet of company´s succesful economy, but also a necessity for the company´s survival in today fully saturated markets of commodities and services. Over last 30 years marketing has developed intensively as well as its forms and communications channels. Thanks to the development of communications technology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tv1y6/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jiří Amler
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Brand management z pohledu neuromarketingu
Jana Hrušková -
Case management a jeho využití v sociální práci
Kristýna JISKROVÁ -
Online marketing ve vybraném oboru
Markéta Novotná -
Online marketing ve vybrané společnosti
Petra VRTALOVÁ -
Online Marketing for a New Opening Web Store
Jafar Jafarov -
Vplyv online marketingu na osoby rôznych vekových kategórií
Mária Kováčiková