Marie Hynková
Master's thesis
Učitelé a jejich emoce
Teachers and their Emotions
Anotácia:
Práce se zabývá dovedností učitelů regulovat vlastní emoce jako faktorem ovlivňujícím nejenom jejich vlastní prožívání a pracovní spokojenost, ale také s dopadem na třídní klima a prožívání žáků. Teoretická část shrne dosavadní stav poznání v oblasti. Praktická část bude vedena cílem identifikovat projevy regulace emocí v jednání a uvažování učitele v kontextech výuky. Ke sběru dat bude použit kvalitativní …viacAbstract:
This master thesis explores teachers´ proficiency to regulate their own emotions as a factor which influences not only their emotional experience and job satisfaction but it has also an impact on class climate and students´ emotional experience. Theoretical part summarizes the present knowledge in the field. Practical part aims to identify displays of emotion regulation in teacher´s behaviour and thinking …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5858
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedúci: Mgr. Kateřina Juklová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Bc. Jitka Kaplanová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - informatika, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Emotions and Emotional Intelligence in Raymond Carver's Short Cuts
Nela Lepinová -
Exploring the Impact of Leader Efficacy and Emotional Intelligence on Team Performance
Saadat Rakhmetullina -
Classroom Climate and Its Impact on Student Interaction in an English Class
Renata Schmidtová -
Klima třídy na městské a vesnické základní škole
Hana Nedvědická -
Vztahy mezi žáky a klima třídy na 1. stupni ZŠ
Jana Krajíčková -
Klima školní třídy prvních ročníků střední odborné školy po distančním vyučování – covid–19.
Helena Zelníčková -
Klima třídy a jak je možno jej pozitivně ovlivnit
Zuzana Holá -
Sociální a emoční klima školní třídy
Petr Česák
Názov
Vložil
Vložené
Práva