BcA. Jonáš JAGERČÍK

Diplomová práce

Brand DNA

Brand DNA
Anotace:
Cílem mé diplomové práce bylo navrhnout produkt, který je postaven na principech fungování již existující firmy, popřípadě tyto hodnoty dále rozšiřuje. Rozhodl jsem se pro průzkum trhu ve společnostech soustředících se na automobilové komunity a zvolil jsem jednu z nich, Rennmeister. Dále jsem zkoumal jaké produkty jsou v těchto komunitách v součastnosti populární a zda mohu nějaký z těchto produktů …více
Abstract:
The goal of my thesis was to design a product based on the principles of an existing company, or possibly further extend these values. I decided to conduct market research in companies focusing on automotive communities and chose one of them, Rennmeister. Furthermore, I examined what products are currently popular in these communities and whether I could design any of these products specifically for …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Siebert

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JAGERČÍK, Jonáš. Brand DNA. Plzeň, 2024. diplomová práce (MgA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara

Magisterský studijní program / obor:
Design a užitá tvorba / DU - specializace Produktový design / MgA.

Práce na příbuzné téma