BcA. Jonáš JAGERČÍK

Master's thesis

Brand DNA

Brand DNA
Abstract:
Cílem mé diplomové práce bylo navrhnout produkt, který je postaven na principech fungování již existující firmy, popřípadě tyto hodnoty dále rozšiřuje. Rozhodl jsem se pro průzkum trhu ve společnostech soustředících se na automobilové komunity a zvolil jsem jednu z nich, Rennmeister. Dále jsem zkoumal jaké produkty jsou v těchto komunitách v součastnosti populární a zda mohu nějaký z těchto produktů …more
Abstract:
The goal of my thesis was to design a product based on the principles of an existing company, or possibly further extend these values. I decided to conduct market research in companies focusing on automotive communities and chose one of them, Rennmeister. Furthermore, I examined what products are currently popular in these communities and whether I could design any of these products specifically for …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 7. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petr Siebert

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JAGERČÍK, Jonáš. Brand DNA. Plzeň, 2024. diplomová práce (MgA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Ladislav Sutnar Faculty of Design and Art

Master programme / field:
Design and Applied Arts / Product Design

Theses on a related topic