Srovnání marketingové strategie Nike a Adidas – Bc. Anastasia Dernova
Bc. Anastasia Dernova
Bakalářská práce
Srovnání marketingové strategie Nike a Adidas
Comparison of the marketing strategy of Nike and Adidas
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové strategie a komunikace vybraných podniků, které je konkurenti a mají silnou pozice na trhu. V teoretické části jsou popsány témata jako je například marketing, jeho vývoj a důležitost v moderním světě, nástroje marketingové komunikace, marketingová strategie, apod.. V praktické části práce je představeno srovnaní firem Nike a Adidas, budování vztahu se …víceAbstract:
The purpose of the bachelor's thesis is to analyze the marketing strategy and communication of selected enterprises that are competitors and have a strong position in the market. The theoretical part describes topics such as marketing, its development and importance in the modern world, marketing communication tools, marketing strategy, etc.. In the practical part of the work, a comparison of Nike …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/iluow/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová