Bc. Anastasia Dernova

Bakalářská práce

Srovnání marketingové strategie Nike a Adidas

Comparison of the marketing strategy of Nike and Adidas
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové strategie a komunikace vybraných podniků, které je konkurenti a mají silnou pozice na trhu. V teoretické části jsou popsány témata jako je například marketing, jeho vývoj a důležitost v moderním světě, nástroje marketingové komunikace, marketingová strategie, apod.. V praktické části práce je představeno srovnaní firem Nike a Adidas, budování vztahu se …více
Abstract:
The purpose of the bachelor's thesis is to analyze the marketing strategy and communication of selected enterprises that are competitors and have a strong position in the market. The theoretical part describes topics such as marketing, its development and importance in the modern world, marketing communication tools, marketing strategy, etc.. In the practical part of the work, a comparison of Nike …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace