Zásada managementu ? orientácia na zákazníka, sledovanie a meranie jeho spokojnosti – Jitka Kordischová
Jitka Kordischová
Bakalářská práce
Zásada managementu ? orientácia na zákazníka, sledovanie a meranie jeho spokojnosti
Abstract:
Bakalárska práca pojednáva o dôležitosti poznania zákazníka zo strany firmy a uplatnenia základných princípov, ktorými sa firma snaží dlhodobo dosahovať a zvyšovať spokojnosť svojich zákazníkov a zisťovať dôvody ich prípadnej nespokojnosti. V bakalárskej práci sa poukazuje na to, že spokojnosť zákazníkov je merateľná, čo dokazuje praktická časť, v ktorej sa zisťuje spokojnosť zákazníkov prostredníctvom …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/9878
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 1. 2008
- Vedoucí: Alena Plášková, Ing., CSc.
- Oponent: Helena Kořánová, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/9878
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.