Bc. Veronika Holubová

Bachelor's thesis

Politický marketing a mediální obraz Andreje Babiše

Political Marketing and media image of Andrej Babiš
Abstract:
Hlavní cíl mé práce byla komparace 3 celostátních deníku a jejich vyobrazování Andreje Babiše v titulcích. V teoretické části se nachází charakteristika politického marketingu, sociálních sítě média. Dále také život Andreje Babiše Jeho firmy a politického hnutí. V metodické části se nachází metoda zpracování, operacionalizace a výzkumné otázky a hypotézy. V Praktické části použiji analýzy, které informují …more
Abstract:
The aim of my thesis is comperation of three main national journals and Andrej Babiš’s headlines in them. The theoretical part contains characteristics of political marketing, social networks and media. Then it focuses on life of Andrej Babiš, his company and his political movement. In the metodic part of the thesis is explained operationalization, the method of processing, questions of research and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2018
  • Supervisor: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
  • Reader: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní