Politický marketing a mediální obraz Andreje Babiše – Bc. Veronika Holubová
Bc. Veronika Holubová
Bachelor's thesis
Politický marketing a mediální obraz Andreje Babiše
Political Marketing and media image of Andrej Babiš
Abstract:
Hlavní cíl mé práce byla komparace 3 celostátních deníku a jejich vyobrazování Andreje Babiše v titulcích. V teoretické části se nachází charakteristika politického marketingu, sociálních sítě média. Dále také život Andreje Babiše Jeho firmy a politického hnutí. V metodické části se nachází metoda zpracování, operacionalizace a výzkumné otázky a hypotézy. V Praktické části použiji analýzy, které informují …moreAbstract:
The aim of my thesis is comperation of three main national journals and Andrej Babiš’s headlines in them. The theoretical part contains characteristics of political marketing, social networks and media. Then it focuses on life of Andrej Babiš, his company and his political movement. In the metodic part of the thesis is explained operationalization, the method of processing, questions of research and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fg9bx/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
- Reader: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Andrej Babiš a jeho média v době mediatizace
Vojtěch Boháč -
Czech Entrepreneur Andrej Babis's Path to Success
Blanka OPLETALOVÁ -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Space Race and Arms Race in the Western Media and the Czechoslovak Media
Věra Gábová -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší