Politický marketing a mediální obraz Andreje Babiše – Bc. Veronika Holubová
Bc. Veronika Holubová
Bachelor's thesis
Politický marketing a mediální obraz Andreje Babiše
Political Marketing and media image of Andrej Babiš
Anotácia:
Hlavní cíl mé práce byla komparace 3 celostátních deníku a jejich vyobrazování Andreje Babiše v titulcích. V teoretické části se nachází charakteristika politického marketingu, sociálních sítě média. Dále také život Andreje Babiše Jeho firmy a politického hnutí. V metodické části se nachází metoda zpracování, operacionalizace a výzkumné otázky a hypotézy. V Praktické části použiji analýzy, které informují …viacAbstract:
The aim of my thesis is comperation of three main national journals and Andrej Babiš’s headlines in them. The theoretical part contains characteristics of political marketing, social networks and media. Then it focuses on life of Andrej Babiš, his company and his political movement. In the metodic part of the thesis is explained operationalization, the method of processing, questions of research and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fg9bx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedúci: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Andrej Babiš a jeho média v době mediatizace
Vojtěch Boháč -
Czech Entrepreneur Andrej Babis's Path to Success
Blanka OPLETALOVÁ -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Space Race and Arms Race in the Western Media and the Czechoslovak Media
Věra Gábová -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší