Daniela Víchová
Bachelor's thesis
Digitální marketing vysokých škol
Digital Marketing at Universities
Abstract:
Bakalářská práce obsahuje teoretická východiska základů marketingu, digitálního marketingu a jeho nástrojů, následované marketingem vzdělávacích institucí a jeho momentálních trendů. To je v rámci praktické části přeneseno do prostředí Fakulty informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové, kde jsou analyzovány vybrané nástroje digitálního marketingu používané touto fakultou a představeny způsoby …moreAbstract:
The Bachelor thesis contains theoretical resource of marketing, digital marketing and its tools, marketing of educational institutions and related nowadays trends. This is applied to environment of the Faculty of Informatics and Management University of Hradec Kralove, which creates the practical part. There are analyzed selected tools of digital marketing using by the faculty and methods of propagations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2020
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB11987
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2020
- Supervisor: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Reader: Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2020 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Vladimír Kobosil -
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Daniel Jablonský -
Digitální marketing bankovních institucí
Jan Schneider -
Digitální marketing pro zákazníky z SME segmentu
Jakub Škápík -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses glnbqa glnbqa/4
4/6/2020