Michaela Zaoralková

Bakalářská práce

Analýza spotřebitelského chování v oblasti udržitelné módy pro značku Basicatory

Analysis of consumer behaviour in the field of sustainable fashion for the brand Basicatory
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza spotřebitelského chování v oblasti udržitelné módy pro značku Basicatory. Jedná se o malou českou značku, která se zaměřuje na výrobu a prodej autentických kousků oblečení sloužících jako kvalitní základ dámského šatníku. Teoretická práce se zaměřuje na značku a její roli ve spotřebitelském procesu spolu s kontextem trvale udržitelného rozvoje v módním …více
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is to analyse consumer behaviour in the field of sustainable fashion for the brand Basicatory. The company is a small Czech brand that focuses on the production and sale of authentic pieces of clothing that serve as a quality base for women's wardrobe. The theoretical work focuses on the brand and its role in the consumer process along with the context of sustainability …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Tomáš Sadílek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92323