Globalization and its impact on business strategies – Stepan Solovyev
Stepan Solovyev
Diplomová práce
Globalization and its impact on business strategies
Globalizace a její dopad na obchodní strategie
Anotace:
Tato diplomová práce je věnována tématu kulturních rozdílů a globalizace. Jedná se o o oblasti, které jsou v dnešním moderním světě velmi důležitým a oblíbeným tématem zaměřeným na rychle se rozvíjející ekonomiky. Tato diplomová práce je založena na studiu kultury Číny a Indie.Hlavním cílem diplomové práce je definovat návrhy, které by mohly být využity k propagaci produktů společnosti Kofola z hlediska …víceAbstract:
This master thesis concerns the topic of cultural differences and globalization, that is a very important and popular topic in the modern world nowadays, orientated towards rapidly developing economies. This diploma thesis is based on the study of the culture of China and India.The main aim of the master thesis is to formulate suggestions that could be utilized to promote the products of Kofola company …víceKlíčová slova
Čína Indie kulturní rozdíly chování spotřebitelů globalizace Kofola marketing sycené nápoje
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78602
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 1. 2020
- Vedoucí: Mikuláš Pichanič
- Oponent: David Říha
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78602
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
Laura Andresheva-Arginova -
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
Natálie KOSTOHRYZOVÁ -
Cross-cultural analysis of consumer social media engagement
Aida Khadzhibiekova -
Multikulturní chování spotřebitelů v ČR
Sofia Kazachek -
Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů v různých kulturách
Radek Štursa -
Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů v různých kulturách
Jana Nagyová -
Zahraniční sociokulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů
Pascal Gerhardt -
Covid-related change in consumer behavior in rural Pakistan
Muhammad Usman Riaz