Monika Hegarová

Bachelor's thesis

Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele

The Effect of Advertising Slogan on the Consumer Buying Decision Process
Abstract:
Závěrečná práce se zabývá vlivem reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele. Teoretická část popisuje proces tvorby sloganu, význam neuromarketingu a nákupní chování spotřebitele. V praktické části jsou testovány a analyzovány reklamní designy se sloganem prostřednictvím metody Eye Tracking, které jsou doplněny rozhovorem. Cílem práce je zjistit, jak ovlivňuje reklamní text spotřebitele …more
Abstract:
The final work deals with the effect of advertising slogan on the consumer buying decision process. The teoretical part describes process of making slogan, the meaning of neuromarketing and consumer behaviour process. In the practical part are analyzed and tested advertising designs with slogan through Eye Tracking method, which is complemented with interview. The main aim of the thesis is to find …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2018
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: PhDr. Ilona Toufarová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní