Vliv medií na psychiku a chování dítěte – Jiří Čepica
Jiří Čepica
Bakalářská práce
Vliv medií na psychiku a chování dítěte
The influence of Media on Children's Psyche and Behavior
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na vliv médií na chování a prožívání dětí, přičemž zdůrazňuji vliv televize. Cílem práce je přiblížit čtenáři psychologii médií jejich historii, vliv a úlohu ve společnosti. V teoretické části popisuji zároveň i základní rámec teorie sociálního učení a vývojových aspektů dítěte. V praktické části s pomocí kvantitativního dotazníkového výzkumu zjišťuji konkrétní účinky …víceAbstract:
In my Bachelor thesis I concentrate on influence of media on children's behaviour and experience, whereas I emphasize the influence of television. The aim is to familiarize the reader with the psychology of media, their history, influence and role in society. In the theoretical part I also describe the framework of the social learning theory and development aspects of children. In the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54756
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: Matej Hochel
- Oponent: Zuzana Hubinková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54756
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv normy sociální odpovědnosti na prosocialitu v online prostředí
Tobiáš Visinger -
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Marketingová komunikace vybraného maloobchodního řetězce
Michaela Juhaňáková -
Sociální reklama se zaměřením na domácí násilí
Dominika Čermáková