Improving User Experience and Conversion Rates in E Commerce through Content in an Industry-specific B2B Environment – Adéla Hurtíková
Adéla Hurtíková
Diplomová práce
Improving User Experience and Conversion Rates in E Commerce through Content in an Industry-specific B2B Environment
Zlepšování uživatelské zkušenosti a konverzních poměrů v e-commerce prostřednictvím obsahu v B2B prostředí specifického odvětví
Anotace:
Tato práce si klade za cíl zvýšit povědomí o významu obsahu na uživatelských rozhraních pro uživatelskou zkušenost (UX) a konverzní poměr na webových stránkách elektronického obchodu. Aby bylo možné stanovit tento význam a současně odhalit principy a postupy úspěšného psaní pro uživatelskou zkušenost (UX writingu) v B2B prostředí stavebního průmyslu, byl uplatněn strukturovaný přístup zaměřený na uživatele …víceAbstract:
This thesis aims to establish an understanding of the importance of content on user interfaces for user experience and conversion rates on e-commerce websites. In order to showcase such importance on the one hand and uncover principles and procedures for successful UX writing in an industry-specific B2B environment on the other hand, a structured and user-centred approach and subsequent methods were …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80187
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2020
- Vedoucí: Radek Tahal
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HURTÍKOVÁ, Adéla. \textit{Improving User Experience and Conversion Rates in E Commerce through Content in an Industry-specific B2B Environment}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/gmg248/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80187
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Disability-Friendly Phenomenon in User Interface and User Experience Design: Focus On Accessibility For Visually Impaired User
Roshah Charisma Selasie Nomo -
Teaching in Collaborative Virtual Reality: User Experience Optimization
Markéta Kučerová -
User Experience a gender
Polina Borovyk -
Vývoj digitalizace obchodu v B2B pohledem zákazníků
Nikola Kružberská -
Překážky digitalizace v oblasti e-commerce na B2B trhu
Kristýna Červenková -
Návrh B2C a B2B prodeje nábytku online
Veronika Tylová -
B2B e-commerce aplikace v rámci Salesforce CRM
Tereza Lukschová -
e-Business v B2B obchodu
Jaroslav Břešťan