Marketingová komunikace fashion značky Vena Valnoha – Bc. Tereza Zmeškalová
Bc. Tereza Zmeškalová
Diplomová práce
Marketingová komunikace fashion značky Vena Valnoha
Marketing Communication of the Fashion Brand Vena Valnoha
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací fashion značky Vena Valnoha, rolí online marketingu v její komunikaci a vnímáním současné marketingové komunikace značky Vena Valnoha jejími zákazníky. Teoretická část této diplomové práce objasňuje pojmy jako marketingová komunikace, jednotlivé nástroje komunikačního mixu a trendy v marketingové komunikaci. Práce také dále pojednává o fashion …víceAbstract:
This master thesis deals with the marketing communication of the fashion brand Vena Valnoha, the role of online marketing in its communication and the perception of the current marketing communication of the brand Vena Valnoha by its customers. The theoretical part of the thesis introduces concepts such as marketing communication, communication mix and trends in marketing communication. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zmeškalová, Tereza. Marketingová komunikace fashion značky Vena Valnoha. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace značky Feratt fashion s.r.o.
Tomáš Foldyna -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
Marketingová komunikace v oboru fashion
Petra Minaříková -
Blog jako prostředek marketingové komunikace v oboru Fashion Business
Natálie Kotková -
Vybrané tematizace marketingové komunikace v oboru fashion
Simona Paulovská -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Analýza marketingové komunikace fast fashion značky
Klára Karpetová -
Specifiky integrované marketingové komunikace v oboru svatebního fashion marketingu
Nikola Kakáčová