Nhung Tran Khanh

Bachelor's thesis

Analýza a aplikace marketingových strategií značek Zara a Stradivarius na butik Tanyas

Analysis and Application of Marketing Strategies of Zara and Stradivarius Brands to Tanyas Boutique
Abstract:
Bakalářská práce se bude zabývat marketingovými strategiemi španělských značek společností Inditex, konkrétně Zara a Stradivarius, a následně aplikací jejich marketingových strategií na butik Tanyas. Práce obsahuje teoretickou část, na ni navazuje praktická. Výzkum se skládá z dotazníku, který je určen pro všechny cílové skupiny, jež se zajímají o módu. Cílem práce je pomoci butiku Tanyas získat ty …more
Abstract:
The bachelor’s thesis will focus on marketing strategies of the Spanish brands Zara and Stradivarius, which are brands of the Inditex group, and then the application of their marketing strategies to the Tanyas boutique. The thesis comprises a theoretical part and practical part. The research consists of questionnaire intended for all target groups who are interested in fashion. The main goal of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Reader: František Zjevík, MSc. DiS.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON