Analýza a aplikace marketingových strategií značek Zara a Stradivarius na butik Tanyas – Nhung Tran Khanh
Nhung Tran Khanh
Bachelor's thesis
Analýza a aplikace marketingových strategií značek Zara a Stradivarius na butik Tanyas
Analysis and Application of Marketing Strategies of Zara and Stradivarius Brands to Tanyas Boutique
Abstract:
Bakalářská práce se bude zabývat marketingovými strategiemi španělských značek společností Inditex, konkrétně Zara a Stradivarius, a následně aplikací jejich marketingových strategií na butik Tanyas. Práce obsahuje teoretickou část, na ni navazuje praktická. Výzkum se skládá z dotazníku, který je určen pro všechny cílové skupiny, jež se zajímají o módu. Cílem práce je pomoci butiku Tanyas získat ty …moreAbstract:
The bachelor’s thesis will focus on marketing strategies of the Spanish brands Zara and Stradivarius, which are brands of the Inditex group, and then the application of their marketing strategies to the Tanyas boutique. The thesis comprises a theoretical part and practical part. The research consists of questionnaire intended for all target groups who are interested in fashion. The main goal of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
- Reader: František Zjevík, MSc. DiS.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TRAN KHANH, Nhung. \textit{Analýza a~aplikace marketingových strategií značek Zara a~Stradivarius na butik Tanyas}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON University. 2024. Available from: https://theses.cz/id/gmnus3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
Veronika Moskaleva -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lucie Tůmová -
Vliv skryté reklamy youtuberů na nákupní preference dětí
Romana Šmírová -
Konkurenční výhody internetových obchodů a jejich vliv na nákupní rozhodování
Markéta Kuncová -
Použití kvantitativních metod pro podporu rozhodování při stanovení základní strategie cíleného marketingu a Marketing Engineering
Tomáš Kryst -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Brand Portfolio Strategy for Mergers and Acquisitions
Olga Simonova -
Web3 strategy for automotive brand
Tereza Pluhařová