Nhung Tran Khanh

Bakalářská práce

Analýza a aplikace marketingových strategií značek Zara a Stradivarius na butik Tanyas

Analysis and Application of Marketing Strategies of Zara and Stradivarius Brands to Tanyas Boutique
Anotace:
Bakalářská práce se bude zabývat marketingovými strategiemi španělských značek společností Inditex, konkrétně Zara a Stradivarius, a následně aplikací jejich marketingových strategií na butik Tanyas. Práce obsahuje teoretickou část, na ni navazuje praktická. Výzkum se skládá z dotazníku, který je určen pro všechny cílové skupiny, jež se zajímají o módu. Cílem práce je pomoci butiku Tanyas získat ty …více
Abstract:
The bachelor’s thesis will focus on marketing strategies of the Spanish brands Zara and Stradivarius, which are brands of the Inditex group, and then the application of their marketing strategies to the Tanyas boutique. The thesis comprises a theoretical part and practical part. The research consists of questionnaire intended for all target groups who are interested in fashion. The main goal of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON