Bc. David Mikulecký

Master's thesis

Návrh marketingové strategie konkrétní instituce

Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na konkrétní návrh marketingové strategie pro společnost ARKADIE Nový Dvůr s.r.o., která je vlastníkem kulturní památky Nový dvůr. Cílem práce je na základě analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, silných a slabých stránek a dotazování návštěvníků navrhnout a aplikovat strategii marketingu služeb v oblasti cestovním ruchu, která bude mít vliv na povědomí a zvýšení návštěvnosti …more
Abstract:
This diploma thesis focuses on the specific marketing strategy proposal for a company called ARKADIE Nový Dvůr s.r.o. This company is an owner of Novy Dvur estate, which is considered an important part of cultural heritage. The aim of this thesis is to propose and apply a marketing strategy for tourism services while using following tools: analysis of internal and external factors, analysis of strengths …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2020
  • Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. František Zugar

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STING