Bc. David Mikulecký

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie konkrétní instituce

Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na konkrétní návrh marketingové strategie pro společnost ARKADIE Nový Dvůr s.r.o., která je vlastníkem kulturní památky Nový dvůr. Cílem práce je na základě analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, silných a slabých stránek a dotazování návštěvníků navrhnout a aplikovat strategii marketingu služeb v oblasti cestovním ruchu, která bude mít vliv na povědomí a zvýšení návštěvnosti …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on the specific marketing strategy proposal for a company called ARKADIE Nový Dvůr s.r.o. This company is an owner of Novy Dvur estate, which is considered an important part of cultural heritage. The aim of this thesis is to propose and apply a marketing strategy for tourism services while using following tools: analysis of internal and external factors, analysis of strengths …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2020
  • Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. František Zugar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STING