Obraz a jeho úloha v předčtenářském období u dětí předškolního věku – Markéta Šerá
Markéta Šerá
Bakalářská práce
Obraz a jeho úloha v předčtenářském období u dětí předškolního věku
The Illustration and Its Role in the Pre-reading Period of Preschool Children
Anotace:
Bakalářská práce je teoreticko-aplikačního charakteru a zaměřuje se na možnosti využití obrazu k rozvoji gramotnosti dětí předškolního věku s využitím čtenářských strategií. Teoretická část práce se věnuje rozvoji čtenářské pregramotnosti dětí předškolního věku, důležitosti role obrazu v předčtenářském období a také čtenářským strategiím. Cílem praktické části práce je vytvořit sadu aktivit pro děti …víceAbstract:
The bachelor thesis has a theoretical-applied character and focuses on the possibilities of using a visual content to develop literacy in preschool children using reading strategies. The theoretical part of the thesis is devoted to the development of preliteracy in preschool children, the importance of the role of image in the pre-reading period and also reading strategies. The aim of the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šerá, Markéta. Obraz a jeho úloha v předčtenářském období u dětí předškolního věku. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvíjíme čtenářskou pregramotnost v mateřské škole s projektem Jižní Morava čte
Iva Pavelková -
Čtená pohádka jako inspirace pro tvorbu didakticky zaměřených činností rozvíjejících matematickou pregramotnost
Petra Burgetová -
Čtenářská pregramotnost ve třídách dvouletých a tříletých dětí
Lucie MÍCHALOVÁ -
Čtenářská pregramotnost a její rozvoj v MŠ
Kateřina PETRILÁKOVÁ -
Čtenářská pregramotnost jako cesta k přeměně MŠ
Eva KOČKOVÁ -
Čtenářská pregramotnost ve třídách dvouletých a tříletých dětí
Lucie MÍCHALOVÁ -
Čtenářská pregramotnost
Tereza NAVRÁTILOVÁ -
Čtenářská pregramotnost u dětí s narušenou komunikační schopností
Romana MRKUSOVÁ