Jazyk přesvědčování v reklamě – Bc. Nikola Konrádová
Bc. Nikola Konrádová
Diplomová práce
Jazyk přesvědčování v reklamě
Language of Persuasion in advertising
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá jazykem přesvědčování v sociální reklamě. V práci postupně přecházím od teoretických poznatků, zahrnujících základní znalosti z oblasti reklamy, z psychologie reklamy a komunikace v reklamě, k poznatkům praktickým, které jsou založeny na vlastním empirickém výzkumu, mající za cíl navrhnout několik účinných doporučení, jak užít jazyka přesvědčování v sociální reklamě.Abstract:
The thesis investigates language of persuasion in social advertisement. In thesis theoretical knowledge gradually covering basic knowledge of advertising, psychology of advertising and communication of advertising is adopted and eventually leads to practical results based on own empirical research focused on recommendations how to use persuasion in social advertisement.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wg6na/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Jazyk přesvědčování v reklamě
Veronika Nazarčíková -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Tereza Dostálová -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Miroslav Jobák -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Michaela Leichtová -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Jiří Hurt -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Lucie Šubrtová -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Lucie Nápravníková -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Lucie Holubičková