Analýza obtíží žáků se specifickými poruchami ve výuce cizího jazyka – Mgr. Dana Kramářová
Mgr. Dana Kramářová
Diplomová práce
Analýza obtíží žáků se specifickými poruchami ve výuce cizího jazyka
Analysis of the difficulties of the pupils with specific disorders in the teaching of foreign language
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na výskyt narušené komunikační schopnosti u žáků se specifickými poruchami učení. První tři kapitoly se týkají komunikace, charakteristiky specifických poruch učení a jejich provázanost s narušenou komunikační schopností. Třetí kapitola teoretické části pojednává o vzdělávání žáků se specifickou poruchou učení a jeho specifika při výuce cizího jazyka. Čtvrtá kapitola je …víceAbstract:
The dissertation focuses on the occurence of communication disorder among pupils with specific learning difficulties. The first three chapters summarize theoretical knowledge concerning the communication characteristics of specific learning difficulties and their interaction with impaired communication skills. The third chapter discusses the theoretical education of pupils with specific learning difficulties …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s7g0q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Speciálně pedagogické centrum
David Gilbert -
Speciálně pedagogické centrum v soukromém středním odborném učilišti ve Vězeňské službě ČR
Jana Černá -
Software pro evidenci klientů a dokumentaci vyšetření pro speciálně pedagogické centrum
Josef Kulhavý -
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
Radka Janošková -
Pomůcky při speciálně pedagogické péči na Základní škole logopedické v Hradci Králové
Vendula Jírová -
Spolupráce speciálně pedagogického centra a základní školy při realizaci podpůrných opatření v procesu inkluzivního vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Eva Šmídová -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Analýza projevů dysgrafie v průběhu vzdělávacího procesu
Vilma Ottová