Bc. Matej Čekovský

Bakalářská práce

Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace

Media campaign as a tool of marketing communication
Abstract:
ČEKOVSKÝ, Matej, Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace [Bachelor thesis] Institute of Hospitality Management in Prague: 2020. Total pages: 64 The presented bachelor thesis deals with the media campaign as a tool of marketing communication. The aim of the work is to analyze the selected company and on the basis of a specific media campaign to demonstrate how such a campaign can help to …více
Abstract:
ČEKOVSKÝ, Matej, Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace [Bakalárska práca] Vysoká škola hotelová. Praha 2020. Počet strán: 64 Predložená bakalárska práca pojednáva o mediálnej kampani ako o nástroji marketingovej komunikácie. Cieľom práce je analyzovať vybraný podnik a na základe konkrétnej mediálnej kampane demonštrovať, ako môže takáto kampaň pomôcť k naplneniu stanovených cieľov podniku …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2020
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/r651q/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2021
  • Vedoucí: Ing. Jan Mastný
  • Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách