Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace – Bc. Matej Čekovský
Bc. Matej Čekovský
Bakalářská práce
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Media campaign as a tool of marketing communication
Abstract:
ČEKOVSKÝ, Matej, Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace [Bachelor thesis] Institute of Hospitality Management in Prague: 2020. Total pages: 64 The presented bachelor thesis deals with the media campaign as a tool of marketing communication. The aim of the work is to analyze the selected company and on the basis of a specific media campaign to demonstrate how such a campaign can help to …víceAbstract:
ČEKOVSKÝ, Matej, Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace [Bakalárska práca] Vysoká škola hotelová. Praha 2020. Počet strán: 64 Predložená bakalárska práca pojednáva o mediálnej kampani ako o nástroji marketingovej komunikácie. Cieľom práce je analyzovať vybraný podnik a na základe konkrétnej mediálnej kampane demonštrovať, ako môže takáto kampaň pomôcť k naplneniu stanovených cieľov podniku …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/r651q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2021
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČEKOVSKÝ, Matej. \textit{Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/gmtk8m/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia internetových magazínov pre ženy
Iveta GERŠÁKOVÁ -
Online marketingová komunikácia pre podnikateľský subjekt Splav Hrona
Jakub Švantner -
Marketingová komunikácia firmy
Peter Fabšík -
Marketingová komunikácia prostredníctvom módneho blogu
Natália Drozdová -
Komunikační mix podniku DHL IT Services internetová interná a externá komunikácia
Milena Chomová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Robin Trunkát -
Marketingový mix internetového obchodu na různých zahraničních trzích
Andrea Kramecová -
Marketingový mix společnosti Frontier Components, s.r.o.
Adéla Horečková