Marketingová kampaň pojišťovny na sociálních sítích – Sára Pištorová
Sára Pištorová
Bachelor's thesis
Marketingová kampaň pojišťovny na sociálních sítích
Marketing campaign of the insurance company on social networking sites
Abstract:
Bakalářská práce Marketingová kampaň pojišťovny na sociálních sítích se zabývá použitím sociálních sítí v marketingové komunikaci firem. Teoretická část poskytuje ucelený pohled na výhody využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje a popisuje proces tvorby kampaně v jejich prostředí. Cílem práce je připravit marketingovou kampaň pro pojistný produkt v prostředí vybraných sociálních sítí …moreAbstract:
The bachelor s thesis Marketing campaign of the insurance company on social networking sites analyses the application of social networks in marketing communication of companies. The theoretical part provides a comprehensive overview of the benefits connected to the use of social networks as a marketing tool and describes the process of creating a marketing campaign on social networks. The aim of this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 9. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69648
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2017
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Pavel Mužík
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69648
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Social media campaign
Ivan Komlenović -
Návrh online marketingové kampaně pro firmu jakmy s.r.o. s využitím moderních sociálních médií
Tomáš Zabloudil -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Online politický marketing ve volebních kampaních Baracka Obamy 2008 a 2012 (Porovnání online kampaní cílených na Afroameričany a Hispánce)
Marek HRABÁNEK -
Online marketingová kampaň e-shopu www.titkakhodinky.cz
Venglář Venglář