1. Teoretická část: Animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Muž, který měřil 10 kilometrů, animovaný film – Bc. Matej HOLUB
Bc. Matej HOLUB
Diplomová práce
1. Teoretická část: Animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Muž, který měřil 10 kilometrů, animovaný film
1. Theoretical Part: Animation in Computer Games 2. Practical Part: The Man Who Was 10 Kilometers Tall, Animated Film
Anotace:
Práca sa zameriava na popis počítačových hier a používanie animovaného remesla v nich. Práca je rozdelená do niekoľkých častí. Popisujú vývoj, žánrové zaradenie a samotný proces výroby počítačových hier a animácie v nich..Abstract:
This work focuses on a description of the use of computer games and usage of ani-mation skill in them. The work is divided into several parts. Describe the development of genre, classification, and the process of manufacturing of computer games and animation in them .
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2012
Zveřejnit od: 17. 9. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. ak. mal. Michal Zeman
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLUB, Matej. \textit{1. Teoretická část: Animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Muž, který měřil 10 kilometrů, animovaný film}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/gn7aqb/.
Jak správně citovat práci
HOLUB, Matej. 1. Teoretická část: Animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Muž, který měřil 10 kilometrů, animovaný film. Zlín, 2012. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Animovaná tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Počítačová hra - Skákací hra pomocí Pygame
Ondřej NEČESANÝ -
Současné VR technologie ve sféře počítačových her z uživatelského hlediska
Daniel Ťok -
Čo je motion dizajn?
Monika Reháková