Bc. Matej HOLUB

Diplomová práce

1. Teoretická část: Animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Muž, který měřil 10 kilometrů, animovaný film

1. Theoretical Part: Animation in Computer Games 2. Practical Part: The Man Who Was 10 Kilometers Tall, Animated Film
Anotace:
Práca sa zameriava na popis počítačových hier a používanie animovaného remesla v nich. Práca je rozdelená do niekoľkých častí. Popisujú vývoj, žánrové zaradenie a samotný proces výroby počítačových hier a animácie v nich..
Abstract:
This work focuses on a description of the use of computer games and usage of ani-mation skill in them. The work is divided into several parts. Describe the development of genre, classification, and the process of manufacturing of computer games and animation in them .
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2012
Zveřejnit od: 17. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. ak. mal. Michal Zeman

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOLUB, Matej. 1. Teoretická část: Animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Muž, který měřil 10 kilometrů, animovaný film. Zlín, 2012. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Animovaná tvorba

Práce na příbuzné téma