Pojmové mapy a jejich význam ve výuce chemie na SŠ – Bc. Michaela TURKOVÁ
Bc. Michaela TURKOVÁ
Master's thesis
Pojmové mapy a jejich význam ve výuce chemie na SŠ
Concept maps and their sense in the education chemistry in the high school
Abstract:
Cílem této diplomové práce bylo seznámit se s problematikou pojmových map a zjistit jejich význam a využití ve výuce chemie na SŠ. V úvodní části práce jsou stručně shrnuty dvě teorie, z nichž se obecně vychází při tvorbě a analýze pojmových map. První teorie, která pomáhá poodhalit vývojový stupeň žáka, je Aushubelova teorie učení. Autorem druhé teorie je největší dětský psycholog 20. století Jean …moreAbstract:
Purposes of this graduation these was find out the sense and the usage the concept maps in the education chemistry in the secondary school. In introductory parts this thesis, there was drew up shortly two theories, each of which exhale while the creation and the analysis the concept maps. The first theory, which help to us disclose the generation student was the Aushubel´s theory of teaching. The author …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2009
- Supervisor: doc. RNDr. Marie Solárová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TURKOVÁ, Michaela. Pojmové mapy a jejich význam ve výuce chemie na SŠ. Ostrava, 2009. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Chemistry / Ch 1o ss
Theses on a related topic
-
Využití metody pojmového mapování pro interpretaci Gadamerova díla Problém dějinného vědomí
František FRYDRYCH -
Pojmové mapování v matematice
Petra MACHÝČKOVÁ -
Teorie poznání a jazyka v koncepci Jeana Piageta
Petra GÜLSOY -
Teorie poznání a jazyka v koncepci Jeana Piageta
Petra GÜLSOY -
Pojmové mapy vo výučbe fyziky
Ivana Kubinová -
Myšlenkové mapy, pojmové mapy a jejich využití ve výuce chemie
Šárka Kurková -
Myšlenkové a pojmové mapy, jejich využití ve výuce
Markéta Vomáčková -
Pojmové mapy jako nástroj elicitace znalostí
Petr Hrabala