Kulturní hodnoty v čínské společnosti ovlivňující tvorbu reklamy – Lucie HRADILOVÁ
Lucie HRADILOVÁ
Bakalářská práce
Kulturní hodnoty v čínské společnosti ovlivňující tvorbu reklamy
Cultural Values in Chinese Society Influencing Creating Advertisement
Anotace:
Bakalářská práce s názvem "Kulturní hodnoty v čínské společnosti ovlivňující tvorbu reklamy" se zabývá vlivem kulturních odlišností na tvorbu mezinárodní reklamy. V práci jsou analyzovány a srovnávány reklamní komunikáty nadnárodních společností na českém a čínském trhu, se zaměřením na reklamní apely a kulturní odlišnosti. Jako výchozí zdroj pro popsání typických rysů obou kultur byla použita teorie …víceAbstract:
The bachelor thesis "Cultural Values in Chinese Society Influencing Creating Advertisement" focuses on the issue of international advertising and culture differences, which have an impact on creating television commercials in various markets. I analysed and compared television commercials of transnational products sold both in the Chinese and the Czech market, while focusing on advertising appeals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Zveřejnit od: 23. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRADILOVÁ, Lucie. Kulturní hodnoty v čínské společnosti ovlivňující tvorbu reklamy. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Čínská filologie - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Reklama a spotřebitelské chování na japonském trhu
Michaela VEČEŘOVÁ -
Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě
Veronika KUČEROVÁ -
Bariéry vstupu na trh v automobilovém průmyslu v Evropské unii a Číně
Jaroslav Matoušek -
Bariéry vstupu na čínský trh
Anna Kadlčková -
Expanze na čínský trh
Anh Quy TRAN -
Vstup podniku na čínský trh
Jiří Horák -
Možnosti vstupu zahraničních firem na čínský realitní trh a návazné sektory
Ivana Švecová -
Vstup českej firmy na čínsky trh s bio a nanotechnológiami
Adam Ostrihoň
Název
Vložil
Vloženo
Práva