Kulturní hodnoty v čínské společnosti ovlivňující tvorbu reklamy – Lucie HRADILOVÁ
Lucie HRADILOVÁ
Bachelor's thesis
Kulturní hodnoty v čínské společnosti ovlivňující tvorbu reklamy
Cultural Values in Chinese Society Influencing Creating Advertisement
Abstract:
Bakalářská práce s názvem "Kulturní hodnoty v čínské společnosti ovlivňující tvorbu reklamy" se zabývá vlivem kulturních odlišností na tvorbu mezinárodní reklamy. V práci jsou analyzovány a srovnávány reklamní komunikáty nadnárodních společností na českém a čínském trhu, se zaměřením na reklamní apely a kulturní odlišnosti. Jako výchozí zdroj pro popsání typických rysů obou kultur byla použita teorie …moreAbstract:
The bachelor thesis "Cultural Values in Chinese Society Influencing Creating Advertisement" focuses on the issue of international advertising and culture differences, which have an impact on creating television commercials in various markets. I analysed and compared television commercials of transnational products sold both in the Chinese and the Czech market, while focusing on advertising appeals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2015
Accessible from:: 23. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HRADILOVÁ, Lucie. Kulturní hodnoty v čínské společnosti ovlivňující tvorbu reklamy. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Human Studies / Chinese Studies - Applied Economic Studies
Theses on a related topic
-
Reklama a spotřebitelské chování na japonském trhu
Michaela VEČEŘOVÁ -
Bariéry vstupu na trh v automobilovém průmyslu v Evropské unii a Číně
Jaroslav Matoušek -
Bariéry vstupu na čínský trh
Anna Kadlčková -
Expanze na čínský trh
Anh Quy TRAN -
Vstup podniku na čínský trh
Jiří Horák -
Možnosti vstupu zahraničních firem na čínský realitní trh a návazné sektory
Ivana Švecová -
Vstup českej firmy na čínsky trh s bio a nanotechnológiami
Adam Ostrihoň -
Strategie vstupu společnosti Centropen, a.s. na čínský trh
Petra Březinová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights